خانمی داخل کابینت آشپزخانه را نگاه می‌کند و دستش را دراز کرده تا چیزی از داخل آن بردارد

بیگ سایز پریل: رونمایی از محصولات آشنا!

خیلی وقت‌ها می‌خوایم یه محصول کاملاً جدید رو به بازار معرفی کنیم. اما گاهی هم پیش می‌آد که محصولی که می‌خوایم تبلیغش کنیم، از قبل توی بازار بوده، مخاطب اون رو می‌شناسه و ازش استفاده می‌کنه. حتی اگه درب کابینت زیر سینکش رو باز کنه، احتمالاً محصول‌مون از قبل همونجا هست! آروم و موقر نشسته و منتظر روزیه که بالأخره درباره اون هم حرف بزنیم، روزی که بالأخره اون هم درست و حسابی معرفی بشه!

محصولات ظرفشویی 3.75 لیتری سایز بزرگ یا بیگ سایز پریل، همون محصول‌های بی‌سروصدایی بودن که اگرچه همه دوست‌شون داشتن، کسی درباره‌شون حرفی نمی‌زد؛ محصولاتی به‌صرفه و کاربردی که خیلی وقت بود توی آشپزخونه خانواده‌های مخاطب پریل، جا گرفته بودن. وقتش بود که بالأخره طرحی بریزیم و این قهرمان‌های بی‌مدعا رو هم به روی صحنه بیاریم!

 

همه می‌دونن…

چالش کمپین محصولات سایز بزرگ پریل این بود که این محصولات، از قبل برای مخاطب آشنا بودن و توی بازار هم جزو محبوب‌ترین محصولات پریل به حساب می‌اومدن، اما تابه‌حال روی صفحه پریل صحبتی درباره اون‌ها نشده بود. محصولاتی بودن که از قبل توی دل مخاطب جا باز کرده بودن، و توی آشپزخونه مشتری‌های پریل حق آب و گل داشتن. تصمیم گرفتیم با همین ویژگی آشناییِ اون‌ها بازی کنیم و توجه مخاطب رو به سوی این قهرمان‌های بزرگ بیاریم.

مهدی از تیم ایده‌پردازی کمپین سایز بزرگ پریل، درباره مفهوم کمپین توضیح بیشتری می‌ده:

«این دفعه بخش تیزینگ کمپین متفاوت بود، چون بعد از تیزینگ، رونمایی از محصول نداشتیم. مخاطب از قبل با محصولات سایز بزرگ آشنا بود و برای همین، تصمیم گرفتیم روی همین حس آشنایی مشترک میون مشتریان پریل  دست بذاریم. کمپین رو با تصویری از زاویه دید محصول شروع کردیم که یه سؤال از مخاطب می‌پرسید: کدوم محصوله که خیلی به کارمون میاد، ولی به‌جای کنار سینک، جاش توی کابینته؟»

قهرمان‌های بزرگ

توی بخش رونمایی کمپین، محصول سایز بزرگ پریل رو توی یه فضای آشنا به مخاطب نشون دادیم: فضایی که توش، محصول سایز بزرگ رو از داخل کابینت بیرون می‌آریم و توی ظرف مایع ظرفشویی کوچک‌تری می‌ریزیم. این رونمایی به‌جای نشون دادن یه محصول جدید، بازنماییِ یه خاطره قدیمی رو با خودش داشت که میون مصرف‌کنندگان این محصول مشترک بود.

در مرحله بعدی، سراغ معرفی ویژگی‌های محصولات سایز بزرگ رفتیم. ویژگی‌هایی که خیلی‌هاشون برای مصرف‌کننده آشنا بود و به خاطر همون‌ها چنین محبوبیتی پیدا کرده بود؛ مثل به‌صرفه بودن مالی و زمانی، و چیزهایی دیگه‌ای که امتیازات افزوده‌ی این محصولات به حساب می‌اومدن؛ مثل مصرف پلاستیک کمتر در طولانی مدت.

کمپین سایز بزرگ پریل، سفر هیجان‌انگیزی برای ما بود، چون تونستیم یه چالش بزرگ توی معرفی محصول رو، تبدیل به فرصتی برای خلاقیت و بازیگوشی بیشتر کنیم. راستش فکر می‌کنیم برای خود محصولات سایز بزرگ هم تجربه دلچسبی بوده باشه؛ برای اون قهرمان‌های خاموشی که هنوز هم به‌خاطر قد و قواره بزرگ‌شون جاشون توی تاریکیِ کابینته، اما فرقش اینجاست که حالا می‌تونن با حس خوشبختی و افتخار به نقش پررنگ‌شون، با خیال راحت به مسیرشون ادامه بدن…

 

برای اطلاع بیشتر از کمپین‌های نت‌بینا، صفحه نمونه‌کارهای ما رو ببینین و اگه سؤال یا درخواستی دارین، با ایمیل media@netbina.com تماس بگیرین.

کارهای اخیر