لوگوی پریل با پس‌زمینه قرمز و روبان قرمز قدردانی

وقت خوب قدردانی پریل: روز مادر

 پریل از نت‌بینا خواست تا با برگزاری کمپین سالیانه قدردانی به مناسبت روز مادر، سپاسگزار وجود مادرها باشیم. مدت‌هاست که قدردانی بخشی از قصه پریله. پریل هر سال قدردانی خودش از همراهی مخاطبانش رو ابراز می‌کنه و از اون‌ها هم دعوت می‌کنه تا با سپاسگزاری از افرادِ ارزشمند زندگی‌شون، توی گسترش این حسِ خوب، سهیم بشن. نت‌بینا در سال‌های پیش هم به‌وقت خوب قدردانی، کنار پریل و مخاطبانش بوده.

ما از شیوا نصرتی، اینفلوئنسر محبوب اینستاگرامی دعوت کردیم تا در این کمپین دیجیتال با ما همراه بشه و با همراهی شیوا، ویدیویی در قالب IGTV ساختیم. در این ویدیو، شیوا برای مادرش غذایی آماده می‌کرد تا به‌عنوان هدیه روز مادر براش بفرسته و غافلگیرش کنه. مادر شیوا هم در این ویدیو حضور داشت. با ویدیوی روز مادر به‎‌خوبی تونستیم احساسات بیننده رو درگیر کنیم و بازخورد بسیار خوبی گرفتیم. ده‌ها هزار نفر در بخش کامنت‌های این ویدیو، که شامل مسابقه مخصوص روز مادر هم بود، از احساسات‌شون برای مادرها، و ارزشِ اون‌ها در زندگی‌شون گفتن.

شیوا در کپشن ویدیو مخاطبانش رو دعوت کرد تا گفت‌وگویی درباره معنیِ مادر آغاز کنن: «هرموقع ازم می‌پرسن از همه بیشتر دوست داری توی زندگی از کی تشکر کنی، اولین نفر یاد مادرم می‌افتم. مادر توی یه کلمه برای شما یعنی چی؟»

 

اینفلوئنسرهای دیگری هم در وقتِ خوب قدردانی پریل با ما همراه شدن و از طرفداران‌شون خواستن تا با همراهی با کمپین، با صدایی رسا تشکر خودشون رو به گوش تمام مادرها برسونن.

کمپین یک‌هفته‌ای پریل که در بهمن‌ماه 99 برگزار شد، تونست افراد زیادی رو با خودش همراه کنه. ویدیوی کمپین با حضور شیوا نصرتی بیش از 500 هزار بار دیده شد و صفحه اینستاگرام تنها در طول یک هفته، بیش از 3000 افزایش دنبال‌کننده داشت. حدود 4000 نفر از بازدیدکنندگان ویدیو، ویدیو رو ذخیره و بازنشر کردن که نشون‌دهنده اثرگذاری اون در درگیر کردن احساسات، و علاقه‌مند کردنِ مخاطبان بود. بیننده‌های ویدیو، اون رو برای مادر، دوست و خانواده خودشون رو فرستادن و بدین ترتیب، پیام قدردانیِ پریل رو خونه به خونه انتشار دادن.

کمپین قدردانی سالیانه پریل سعی داره تا با تأکید روی ارزش سپاسگزاری، به زندگی مخاطبانش معنا ببخشه. تلاش تیم ایده‌پردازی و تولید ما هم این بود تا محتوایی تولید کنیم که بازتابی از ارتباط انسانیِ واقعی و عمیق باشه.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کمپین، لطفاً با آدرس ایمیل media@netbina.com تماس بگیرین. برای دیدن سایر کمپین‌ها و نمونه کارهای نت‌بینا، اینجا کلیک کنین.

کارهای اخیر