هندزآن گلکسی S21: چطور تونستیم یه تجربه واقعی در اختیار مخاطبان سامسونگ بگذاریم؟

هندزآن گلکسی S21: چطور تونستیم یه تجربه واقعی در اختیار مخاطبان سامسونگ بگذاریم؟

سامسونگ همزمان با عرضه محصولات جدید خودش، از واحدهای همکارش در نقاط مختلف جهان درخواست می‌کنه که توی یه ویدیوی هندزآن ویژگی‌های کلیدی دستگاه جدید رو در عمل به مخاطبان کشور خودشون نشون بدن. برای سری جدید گلکسی S21 عرضه شده در 2021 هم، سامسونگ ایران از نت‌بینا خواست تا یه ویدیوی هندزآن با تمرکز روی ویژگی‌هایی متمایز دوربین این گوشی هوشمند بسازه.

نت‌بینا پیش از این چهار ویدیوی هندزآن برای سامسونگ تولید کرده بود و ویدیوی گلکسی S21 الترا، قرار بود پنجمین ویدیو باشه. به این ترتیب کارمون رو آغاز کردیم تا یه تجربه واقعی و اثرگذار رو به نمایش بگذاریم.

تجربه‌ دست اول!

«ما می‌دونیم که هدف از ویدیوی هندزآن، در اختیار گذاشتن یه تجربه بی‌واسطه، باورپذیر و اثرگذاره. نمی‌خوایم چیزی به محصول اضافه یا ازش کم کنیم، بلکه هدفمون اینه که محصول رو برای مخاطب در شرایط واقعی امتحان کنیم و نتیجه رو به نمایش بگذاریم. چیزی که قطعاً مطلوب ما نیست، اینه که مخاطب محصول رو بخره و بعد به این نتیجه برسه که اون چیزی که می‌خواسته نبوده، چون انتظارات متفاوتی از محصول براش ایجاد کرده بودیم»، شهرزاد طالقانی، مدیر امور مشتریان نت‌بینا، توضیحات خودش رو این‌طور تکمیل می‌کنه: «هر محصول سامسونگ ویژگی‌های متعددی داره که کاربرها می‌تونن ازش استفاده زیادی ببرن، و کار ما اینه که این ویژگی‌ها رو برجسته کنیم و نحوه کارکردشون رو نشون بدیم.»

در راستای ارائه یه تجربه اثرگذار و مفید، تصمیم گرفتیم از یه حرفه‌ای کمک بگیریم؛ کسی که کارش با دوربین و فیلم باشه و بتونه امکانات دوربین گوشی جدید سامسونگ رو با دقت محک بزنه. بنابراین از گلاره کیازند، عکاس و فیلمبردار سینما دعوت کردیم تا محصول سامسونگ رو برای ما امتحان کنه.

یه چینشِ چالش‌برانگیز

تیم تولید ما، یه پیست ماشین مسابقه‌ای با ماشین‌های کنترلی طراحی کردن و تدارک دیدن که مجهز به نورپردازی و عناصر روشناییِ قابل تنظیم هم بود. چینش سِت رو طوری طراحی کردیم که به گلاره، همراه ما در این ویدیو، اجازه بده امکانات متنوع دوربین مثل سینگل تیک، سوپر استدی، سوپر اسلوموشن، حالت شب و زوم لاک رو در شرایط مختلف تست کنه.

شهرزاد طالقانی، مدیر امور مشتریان نت‌بینا درباره چینش ست این‌طور توضیح می‌ده: «همه‌چیز در ویدیو، پیوسته در حال حرکته. ماشین‌ها دارن روی پیست حرکت می‌کنن و گلاره همراه با اون‌ها جابجا می‌شه و از زوایای مختلف و در حالت‌های مختلف، حرکت اون‌ها رو ثبت می‌کنه؛ که این باعث می‌شه ویدیویی پویا داشته باشیم که مخاطب رو درگیر و با خودش همراه می‌کنه. گلاره ضمن آزمایش ویژگی‌های دوربین، نظر خودش درباره اون‌ها رو با مخاطب به اشتراک می‌گذاره و کیاوش ابطحی، مدیر فنی بخش موبایل سامسونگ ایران، توضیحات فنی بیشتری رو هم درباره گوشی و قابلیت‌هاش می‌ده.»

این چینش منحصر به‎فرد به ما کمک کرد تا بتونیم ویژگی‌های گلکسی S21 الترا رو در مرکز توجه قرار بدیم و به طرفداران سامسونگ این امکان رو بدیم که این قابلیت‌ها رو در عمل و شرایط واقعی ببینن. گلاره در ویدیو لنزها و امکانات مختلف دوربین رو امتحان کرد و نظر صادقانه خودش را با مخاطب سهیم شد، و این باعث شد که مخاطب بتونه ارتباط عمیق‌تری با ویدیو برقرار کنه.

نمای کامل!

«در کل، امروز خیلی تجربه جالبی بود. به‌نظر من، هیچوقت این گوشی، نمی‌تونه جای دوربین رو بگیره، اما داره به ما یه قابلیت‌هایی می‌ده که می‌تونیم تمرین کنیم، کشف کنیم، در موقعیت‌هایی که نمی‌تونه تکرار بشه، با یک سری امکانات حرفه‌ای. من از اینش خیلی خوشم اومد.»

گلاره کیازند، فیلمبردار

تیم اکتیویشن نت‌بینا مخاطبان سامسونگ رو در پلتفرم‌های مختلف اینستاگرام، یوتیوب و آپارات به این ویدیو جذب کرد. در یوتیوب و آپارات، مخاطبان ویدیو عموماً کسانی بودن که به تکنولوژی و اطلاعات فنی دستگاه‌های سامسونگ و سایر برندها علاقه داشتن و در اینستاگرام، مخاطبان ویدیوی هندزآن رو بیشتر مخاطبان عمومی سامسونگ تشکیل می‌دادن که کنجکاو بودن درباره گوشی جدید سامسونگ اطلاعاتی به دست بیارن.

از سامسونگ و مخاطبان سامسونگ برای پنجمین ویدیوی هندزآن نت‌بینا، بازخورد خیلی خوبی گرفتیم و تونستیم در سری هندزآن که یک پروژه جهانی برند سامسونگه، نه‌تنها انتظارات رو برآورده کنیم، بلکه اندکی هم از این انتظارات فراتر بریم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ویدیو هندزآن سامسونگ، لطفاً با دفتر روابط رسانه‌ای ما به آدرس ایمیل media@netbina.com تماس بگیرین.

 
کارهای اخیر