فیلمو بگو!

فیلمو بگو!

تابستون 98، تلویزیون‌های کیولِد سامسونگ، چشم به انتظار کمپینی بودن تا بتونن خودشون رو توش نشون بدن! تیم ایده‌پردازی آژانس تبلیغاتی نت‌بینا دست به کار شد: ما می‌دونستیم که تابستونا، وقت‌گذروندن جلوی تلویزیون و تماشای فیلم، خیلی می‌چسبه. پس تصمیم گرفتیم یه کمپین معمای فیلم تو اینستاگرام راه بندازیم و حاصل شد #فیلموبگو!

چالش ما توی طراحی این کمپین دیجیتال این بود که عناصر فیلم‌ها و ژانرها رو با ترکیب تصاویر خلاقانه به محصولات سامسونگ مرتبط کنیم. ما توی تصاویری که در صفحه اینستاگرام سامسونگ منتشر کردیم، با سرنخ‌های تصویری و متنی توی کپشن، ذهن مخاطبان‌مون رو درگیر کردیم تا حدس بزنن فیلمی که مد نظر ماست، چیه و بازخورد خیلی خوبی از مخاطبان گرفتیم.

از اون‌جایی که کمپین با روز جهانی اموجی 2019 مصادف شد، یه چالش دیگه هم برای مخاطب‌مون طراحی کردیم. چالش به این شکل بود که یه رشته اموجی آماده می‌کردیم و از مخاطب می‌خواستیم با توجه به ترکیب این اموجیا، اسم فیلم رو حدس بزنه. #فیلموبگو با جذابیت خاصی که داشت، تونست مخاطبان گسترده‌ای رو با خودش همراه کنه و مخاطبان اصلی تلویزیون‌های کیولد سامسونگ رو هم هدف قرار بده، و ضمناً یه تفریح بامزه تابستونی بشه!

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کمپین لطفاً با روابط رسانه‌ای ما به آدرس media@netbina.com تماس بگیرین.

کارهای اخیر